Gennemprøvet, ready-to-use intranet brugerundersøgelse

Enkle og overskuelige grafer giver et godt udgangspunkt for dialog og videndeling om forskellig brug af intranettet i virksomheden samt om det generelle forbedringspotentiale.

Go to English version

Mads Richard har gennemført mere end 60 intranet brugerundersøgelser for danske og internationale virksomheder. I alt har over 15.000 medarbejdere deltaget.

Den standardiserede brugerundersøgelse giver systematisk indsigt i jeres medarbejderes brug af og tilfredshed med intranettet, og sikrer dermed et solidt udgangspunkt for forbedring og videreudvikling.

Brugerundersøgelsen er velegnet til at hente vurderinger og input fra alle typer af medarbejdere – også de, der sjældent bruger intranettet.

Undersøgelsen gennemføres via online spørgeskema med 20 spørgsmål – med mulighed for at tilføje flere.

Spørgeskemaet findes både i dansk version og i engelsk version.

Det tager kun 5-10 minutter at besvare spørgeskemaet, og typisk 3 uger fra første kontakt til afrapportering.

Resultaterne kan bl.a. bruges til intern benchmark, som gør det muligt at lokalisere og forstå forskelle på tværs af jobfunktioner, behov og forudsætninger. Hvilket er en forudsætning for at skabe et målrettet intranet, som giver værdi for alle – på tværs af afdelinger, geografiske enheder og medarbejdergrupper.

Det er også muligt at foretage ekstern benchmark, som viser det generelle forbedringspotentiale.

Se eksempel på benchmarkrapport.

Priser for standard brugerundersøgelse:
Gennemførelse og datarapport: 5.900 kr.
Ekstern benchmark – inkl. rapport og online møde: 3.900 kr.
Intern benchmark: 2.000 – 4.000 kr. pr. stk.

Kontakt Mads Richard for yderlig information.